Söndag!

Jobbat idag 9-17.. Nu ska ni få höra..
Är det något jag inte tål så är det kräkningar. av alla dess slag.. om jag gör dem själv, om det är djur eller människor. Jag avsyr det, och när jag hör ngn göra det så gör jag det själv för att jag blir så äcklad av det hela.. ljudet,lukten ja allt alltså..
Idag när jag kom till jobbet så hade lillen magsjukan! GRATTIS CHARLOTTE!

spy terapi har jag haft idag! Mmm!! kunde inte bli bättre, höll honom över toaletten och mig själv över handfatet! Fy fan alltså..! Usch!
Men han visade lite bättrings tecken när jag åkte hemmåt. Så hoppas på en bättre dag imorgon!

- När jag kom hem var det dags för en skön "frisk"luft promenad med mina grabbar! Mycket snö i skogarna nu! Phu, pulsa pulsa!
När vi kom hem så grillade vi korv i öppna spisen ;) Mysigt!
Sedan "nattade" jag emil för "sova innan jobbet stunden" :)
Jag själv kollade nätet lite och så!
Nu ikv så tänkte jag  - jag vill baka! , Hmm, blåbär... Blåbärs muffins! Chockladmuffins!
Men vet inte, kände inte riktgt igen ugnen idag, hmm... men de blev fina i alla fall!
Men känner inte för att äta ngn.. Det är faktiskt ofta så för mig.. Vill baka och kladda och baka massor helst.. Sen vill jag inte ens smaka, utan bara veta att det finns i frysen om det kommer ngn på fika eller om emil vill ta med sig fika till jobbet, eller om jag blir sugen ngn gång.. ! Men så är det..
Städmani blandat med bakmani- Kan det bli en redig männika av mig må tro?


Postat av: Theresa

Haha, det finns värre manier än att städa och baka utan att äta ;) Du kanske kunde smitta mif med lite städmani, det skulle nog både jag och C tycka om, jag är hopplös! ;) Kram

2009-02-16 @ 17:13:15
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie




Kom ihåg mig?







Trackback