Tjolahopp!

Blev lite städning igår kväll, kanske inte det smartaste med tanke på min nacke, men jag kännde mig tvungen! kanske jag inte var, men så var det iaf. och det var skönt att vakna till ett rent och väldoftande hus!
Ajax-flower :) Me like!

Emil väckte mig runt 6 tiden, han höll på att packa klart och vid 7 skulle jag lämna honom i ljungbyholm, nu är de på väg upp till mora. Ha det så bra nu alla"gubbar"  :)
jag åkte hem, fortsatte elda och åt frukost, sedan gick jag och la mig  och sov till 10 igen , gutt eller vad?
Sedan gick vi upp packa alla saker och åkte till lillasyster som vart hemma fdrån skolan idag.Vi tog en promenad, slaskigt med skönt!
Hem och käkade lite lunch och avslutade med en semla till Andra Avenyn!
Kiss runda nu med grabbarna innan jag åker till jobbet...
14-20 är det som gäller idag. Hundarna är här i Hagby, så åker hit efter jobbet..
Skriver nog mer ikv hemma i Glasholm!!
Ha en bra dag!





Kom ihåg mig?







Trackback