utmanad, mitt i melodifestivalen :)

ioför sig så suger ju det.. Hur kan man ställ aupp med ett bidrag på vad var det grekiska eller turkiska? Whf?
Detta är svesnak melodi festivalen..
Här kommer vårt bidrag från sverige, ursäkta vi har ingen översättning, för hon sjunger inte på Sv eller engelska.. Hmm?
Knäppt tycker jag!



1Sak du hatar mest? Lögner och falskhet
2Sak du tycker mest om? Sak? Hmm, sängen är alltid ett bra svar på en sån här fråga, annars blir det Emil,fam o vänner :)
3Det värsta du gjort? Åkt oförberedd till Gambia, fick den värsta chocken i mitt liv!
4Ngt du ångrar? I från mitt liv? Nja... Om det inte hänt hade jag inte varit den jag är idag, så antar att svaret blir nej?!
5Vad önskar du mest på denna jord? Fred ;) Och att inte pengar ska styra människor som det gör idag!


- ska jag nu utmana ngn?

Theresa
Lilla syster
Malin
Josefin


Postat av: Malin

Ojdå... så jag blev utmanad... då är det väl bäst att lyda och fylla i de där sakerna. Gå in på min blogg och kolla vet jag :)

2009-02-23 @ 19:21:54
URL: http://www.metrobloggen.se/malin1




Kom ihåg mig?







Trackback