Vem har beställt snö? JO det vet jag

Hero & Herkules :) Har inte sett de så här glada och sprattlga på läänge :) Mina söt gull!
De har sprungi och rullat sig och typ gjort snöbollar åt varandra och spekat så den andra får jaga! :) Vadå "syskon kärlek" ?

Det är så att man blir varm :) Har man inga riktiga bebisar då fr man nöja sig med hundarna och bebba med dem ;) O det ä vi bra på :) :) Fråga mamma, caroline,sverrir alla :P

Nu har vi i alla fall varit ute på en galen morgon promenad i nästan 1timme Skönt!
Nu ska jag göra mig iordning för jag ska till Lina på lunch date! :) Hade hoppats på skönt soligt promenad väder efter lunchen, men vi får gå i snön i stället :) Går det med!

Återkommer senare eller ikv helt enkelt!
Hoppas din dag blir bra!

A,krya på dig :)





Kom ihåg mig?







Trackback