2 hours to go!

Vi har just varit ute en sväng och X,jag och Johannes vi åt en glass :) Behöver då inte vara varmt och massa sol för att glass ska gå ner! :P
Tss..

Slutar 16.30 Skönt, börjar bli trött nu.. Blev ju så himmla tidigt imorse,04.30 gick hela familjen upp.
Jag har tur iaf, jobbar inte förens 14 imorgon så jag kan sova en hel del längre imorgon! :)

Tisdag 14-22
Onsdag 06.30-16.30
Torsdag Ledig!
Fredag 06.30-16.30
Lördag 9-
Söndag 9-



Det är min vecka innan semestern :)

Ska bli otroligt skönt.. Vi kommer börja semestern med några dagar i Böda / Öland för er som inte vet :P
Det ska bli skönt och kul!
Vi ska vara "barnlediga" mamma ska ha grabbarna! :) Så vi kan göra precis vad vi vill, utan att ha ngt att tänka på förutom oss själva! Det var snällt av henne att tänka så :)
För trots allt, så är det lite tidspass och anpassning som gäller när man han 2 stora hundar på semster!
Så de får var hos "mormor" :) Snällt!

Vi ska till min Mormor och Morfar iaf :)
Där är även göteborgs släkten för ngr dagar innan de följer med oss till Kalmar igen!
Sen blir det 50års fest för mamma! :)  Samtidigt ska vi fira av Emil!
Trevligt!

Nehe, dags för lek :)
KRAM!

Postat av: Malin

Låter som att du kommer få en härlig semester. Nice =)

2009-07-15 @ 16:51:08
URL: http://www.metrobloggen.se/malin1




Kom ihåg mig?







Trackback