Bära eller Brista...

Så känns det just nu.. Det pirrar i magen och jag mår illa.
Rädslan tar över.. Vet inte om jag vill tänka ens.. Ska sluta, just nu....
Men ändå, ngn stans.. känner jag lite hopp?



Gjorde mitt livs läskigaste samtal imorse.. Fy bubblan.

Vi hra ätit frukost,promenerat och jag eldar nu, så jag kan hoppa i ett skönt bad innan turen till Sthlm tar fart!
Ska packa ner jacka och ett par skor, sen är jag typ klar med det.
Ska kasnke sova lite middag idag?

17.05 går flyget så vi får väl åka lite efter 16 här ifrån. Jag gillar att vara i tid :)

Så nu blir det BLOGG STOPP tills på söndag.

Ha en bra Fredag,Lördag och söndag så hörs vi till nästa Vecka!
Då går vi in på vår sista Semster vecka vi!
Underbart är kort :)




TjaaOOOOooo!






Postat av: lillasyster

det kommer att bli bra, jag lovar :)<3

2009-08-02 @ 22:00:51
URL: http://[email protected]




Kom ihåg mig?







Trackback