Dålig uppdatering!

Datorn, eller internet krånglar SATAN!
så man får passa på när den vill så att säga..

Veckan som varit har ineburit jobb hela veckan lång!
Har haft en bra helg!
Här kommer uppdateringen! :)

Fredag-
Jobbade, var ensam hemma städade av och sedan åkte jag till A o F med familj och spenderade kvällen där :)

Lördag-
Jag sov länge, vilket jag hade förtjänat!
När jag gck upp åkte vi till Liam och fikade lite..!
Mös riktigt mkt gjorde vi :) Mys pojke!

vi åkte på en sväng med emils mamma o pappa till Kristianiopel och var på ngn utställning och en ros trädgård och åt smarrig glass :)
Kollade in en loppis med utan ngt köpt!

Middags bjudning här hos oss, mamma,sverrir och lilla syster!
Trevligt!
Caroline och jag körde lite bil på uppfarten!
Koppling,gas, BROMS! :)

vi kvälls promenerade och sedan åkte de hem!

vi hade lite soff mys innan sängen kallade på oss :)

Söndag-

Ställt klockan på 9.00 gick upp, gjorde oss iordning, kollade in loppisen i bjursnäs, inget att ha!
Trist!
Åkte hem till mamma en sväng, ska ha sverrirs bil nu några dagar!
Min är kvar på verkstaden! Vet ej när vi får den.. Hmm..

Nu ikv har Liam,jag och Fia varit på Allsång i Djursvik :)
Tss..!
Mysigt och trevligt!
Massa skön sjungare och inte :P
Men väldans trevligt sällskap!
Mys unge :)

Tacos har vi ätit till mat ikv, mmm! Gott!
Jag och grabbarna tog kvälls rundan själva ikv, ganska skönt ändå :P

Ska packa mat lådan tills imorgon och sedan är det pyjamasen som väntar mig!

jobb hela veckan + helgen.. Ledig Onsdag..

Jag behöver hjälp med en sak..
E fyller år, och önskar sig rullskidor?! Hmm.. Hjälp!
Vad ska man ha? Måste man köpe de för 3000kr?
Ngn som kan ngt?
eller som har ett par de vill bli av med?
:)
TACKSAM  FÖR ALLA SVAR!

Postat av: A

Hihi, den killen :D

Jag har gjort om min blogg, hihi

och det har gått längre än 2 veckor! Det du!!!

2009-07-05 @ 20:52:59
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: A

Ja de e sant =)

2009-07-06 @ 15:30:33
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback