Fredag & Lördag

Blir en liten ihop blandad kompott!
Fredagen besod ju av marknad och så.. Sedan på lvällen hem till mamma, grillning och tunn bad!
:) 41 grader varmt i den vedeldade tunnan! massa fina bilder togs, men de kommer innom kort!
Jag ska verkligen önska mig en egen tunna! :)

Trevligt låångt in på natten! Mkt nice!
Tänk att man kan ha så trevligt med mammor,mostrar,morbröder och respektive,syskon och kusiner :) o så sjölv klart min egna man! :)

Sov som stockar inatt.. upp ångade och varma!
Vaknade vid 10 idag, upp o hoppa!
frukost,promenad, sedan duschade jag båda hundarna och fixade allt med dem efterråt. massa borstning oh toskning, kammning och så på med fin sjalen! :)
På Heros står det "husses älskliing"
Herkules "mattes älskling"
De är såå fina :)

Nu har det varit ett hej dundrans kalas för mamma, som fyller 50 nu i veckan!
Det har varit buffe', tårta och massa gott!
Massa trevliga gäster och fina paket! :)
Hon verkade nöjd!
Även ikv vart det tunn bad, men jag avstod idag!
Har hållt mig till de föesta bebisar som varit där idag :) Är ju så mysigt!
*Vill ha* :)
Men det har vkligen varit en kanon dag! Hoppas mamma är nöjd!
Nu sitter de hemma i tunnnan alla vuxna och smuttar vin ;)

Jag och Emil har gäster inatt, kusinerna Love & Malte ska natta här inatt! Utan moster och man! :P
FF! :)
De ser på Iron man med Emil nu! Killgänget :) Så söta! De har bäddat vid den stora tv:n!
Hel nöjda!

Jag ska ta av min kalas kläderna nu, hoppa i ngt skönare och jonina dem!

Hörs imorgon!





Kom ihåg mig?







Trackback