Goder kväller!

Hej alla!

alltså, min dag har gått helt sjukt bra på räls!
Om man tar natten som undantag, för har sovit dåligt och haft ont i halsen..

Åkte till jobbet.. Allt flöt på...
fick sluta redan 12.30
:)
Bestämde mig snabbt för att åka in till stan och göra allt idag, som jag  hade tänkt göra imorgon.. Men om jag jort det idag så är jag ju hel ledig imorgon ;)
Så började ragga sällskap i ALLT och ALLA...
Fick med mig Lina tillslut!
Kollade växer,skokällaren och tankade innan vi möttes upp i stan.
Det var Emil paket som var målet..
Kan inte skriva vad här, för jag vet en som läer ibland, och det hade ju varit typiskt..!
Men blev nöjd iaf! Hoppas han blir det med :)
Handlade även till Hero, som lägligt fyller på samma dag :)

Till mig själv hitade jag ett par nya bikini trosor, och 3 vanliga trosor! Fint!
Sedan gick vi och fikade och handlade mat!

Åkte hem, packade upp allt..
Gav hundarna mat, promenad och sedan byttee jag sängkläder och har nu dammsugit och torkat golven.
Även gjort pannkisar till mat!
Så nu har jag gjort allt som jag hade tänkt göra imorgon, och det betyder att jag är helt FRI!
Ska iof tvätta lakanen imorgon, men hallå.. Det är väl inget :P

Jacksson begravs nu ikv, kollar lite smått på minnes stunden..
Ganska fint faktiskt..
appropå begravning, på Torsdag är det urn sättning för E's farmor.. Man hade släppt det ganska bra, men nu blir det som ett slag till..
Men hoppas detta blir lika fint som begravningen.

Så, göra ikv?
Vet inte.. kolla tv och bara slappa..

Skönt att vara lite själv, och sedan jätte skönt när E kommer hem och man kan prata av sig lite :)
Mys på honom! :)

Hej Svejs!





Kom ihåg mig?







Trackback