Kalas dag så säg!

Jo men visst!
Till en början på dagen hade vi valp passning!
Mowitz var här och stimmade ett par timmar!
Skönt att ha stora hundar :)
Men bra söt är han!

Fikade med Emils pappa innan vi skulle iväg på 1års kalas för Mattis :)

Paket, åh.. Är det till mig?     En Mössa :)
  

Vi blåste såpbubblor och hade trevligt!
Sedan sköt vi lite luft gevär!
Barnvänligt, inte sant! :P
Men det var ganska kul! :)

Sedan åkte vi till nästa kalas, Fia 31 år :) Grattis!
Åh, Liam :) Söt nöt! 7månader, pratar,skrattar och charmar alla :)
Kärlek på dig! :)

Åh, nu är vi hemma.. jag har gått en runda med Hero, gått in de nya skorna lite..
Emil och Herkules tog en låång cyckel runda!
Jag har små packat lite inför imorgon..
Men gör no g det mesta imorgon..
Flyget avgår 17.05 så det är lugnt!


Ska bara ägna en rad åt min bejb :)

Jag älskar dig, så mkt!





Kom ihåg mig?







Trackback