Lediga Onsdagen...

Ja, gjorde ju allt igår som jag hade tänkt idag, så det har varit en lugn dag :)
Men det är rätt skönt!

Sov,vaknade,frukost,promenad,tv,(regn o åska) eldade,ducschade,hej då till Emil,affären (hittade inte det jag var ute efter, meningslöst, kom hem med 2 lökar och ett frimärke! Bra tidsfördriv),tv,lunch-pannkisar,mamma ringde, de kom och lämnade lite möbler för förvaring, åkte hem till dem, affären en snabbis med syster,mat,promenad,lagning av mina byxor,hemma,på med mys pyjamas,kollat mail,kollat bloggar,bloggar själv, snart Tv!  :)

Så, jobbar imorgon 8-typ obestämd, men ej längre än 17, för då har jag bråttom, 18 är det urnsättning.
så.. det är vad min dag imorgon kommer innefatta..


Ha det så bra!


Ps- har inte orkat tvätta lakanen idag :P Fy på mig!
Gör det till helgen :) Ds





Kom ihåg mig?







Trackback