Nu ska vi se vad kvällen har haft att bjuda på...

När jag kom hem så kom vi snabbt fram till att idag ska vi äta pizza :) Gottit!
Emil åkte och klippte sig och vi var hos mamma en stund, sedan åkte vi vidare till E's föräldrar, Emil och de drog en kopp kaffe, sedan koll i växthuset och det vanliga!
Jag hittade massor av goda körsbär! När jag hade ätit 10 st, så sa de "du kollar väl om mask?"
What? Nej nej, de var så fina så :P
Jaja, skit samma typ! De var kanske det som gjorde dem så goda ? :)



Sedan bar det av till pizzerian, på vägen så blev det en liten fajt mellan oss, så på ngt vis så kom jag åt nyckeln så bilen stannade typ.. Och båda bara "SHIT, SÖNDER IGEN?" tog ett par sek innan vi såg att nyckeln var p sniskan.. !
PHU! bilen går som vanligt och det var inte ngt som gick sönder :P Fy farao alltså! 

Jag kunde bara äta halva pizzan, blev för mätt.. 
Nu har jag duschat och ska göra mig klar för sängen, ska nog vara i soffan en stund innan, E ligger och kollar ngn film..
Men det är sånt jag blir trött av, så det kan vara en bra början!

LÖRDAG- 
EMIL 28 ÅR
HERO 7 ÅR
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!
  

Och jag ska först jobba till 17, sedan blir det lite tårta med familjerna!

Ha det tills vi hörs nästa gång :)

Puusss!

Postat av: Jossilossan

Jag kan äta andra halvan av pizzan! mmmmm bring it! haha ses imorgen!

2009-07-10 @ 22:21:38
URL: http://josefineansved.blogg.se/
Postat av: Andrea

2009-07-10 @ 22:54:35
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Andrea

ETT STORT GRATTIS TILL EMIL OCH HERO (SÖTTISEN)



hoppas vi kan ordna missförståndet!



KRAM

2009-07-10 @ 22:55:53
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback