Singel?

Är det så här att vara singel?
Inget jag vill vara...

Åkte till jobbet imorse, haft en bra dag på jobbet med, regningt och åska men vi har haft skoj ändå :)
När jag kom hem så visste jag att E är och springer "horn sjön runt" på Öland med min släkt, så jag visste att jag var ensam hemma och skulle förbli det resten av kvällen...

Men iaf, tog ut hundarna, gav de mat.
Panik gjorde klart efter rätten tills pappa,farmor och lille bror skulle komma efter 18.
så den blev jätte fin och god!
Mina fina maränger,vispad grädde och varma hallon! En succe'!
Vi gick husesyn! och kollade allt ute och farmor var glad :) Det var trevligt! :) Jätte trevligt faktiskt!
Känns skönt ska ni veta.
Men jag måste tänka sig för, låt dig inte luras.

När de åkt hem gick grabbarna och jag en promenad och hälsade på hästarna som vi gjort ett par kvällar nu, det är lite mysigt faktiskt..
har jag berättat att vi har fått erbjudande om häst?
Det har vi, men har nog kommit fram till att vi inte har tid eller pengar till det, men lite frästande är det.
Kasnke bara på prov över sommaren?
Äsch, det blir nog inget med det, men tanken är frästande!

Iaf, gjorde mat, till mig själv och min matlåda..
Tacos'. gott men inte kul att äta själv.
Där satt jag vid det stora matbordet själv, med hundarna vid fötterna...
Hann tänka massa under maten...
Plockade undan och fixade, har diskmaskinen igång nu..


Gick och duschade, Så skönt! har svettats idag och frusit om vart annat.. Hua.

Och nu sitter jag här, kl är 21.43 och jag ska snart gå och sova..
SISTA  JOBB DAGEN IMORGON, Sen SEMESTER!!!!!!!!!!!

Jag är ingen ensam varg!
Dagen jag blir singel (inte för att det är ngt jag planerar ) Då kommer jag flytta hem till mamma och mitt "flickrum" jag är ingen ensam varg! kommer aldrig vara!

Nu ringde prinsen, han åkte nu, kommer väl hem efter 23. :)
Har jag sagt att jag älskar honom :)


Jobb imorgon som sagt, sedan hem och packa och bege oss till Ölandet för ett par dagar!
Vi hörs när jag kommit hem!
Ha en bra vecka så länge!
DET SKA JAG :)







Kom ihåg mig?







Trackback