Snabbis!

Har satt alarm så den ska plinga 15.30..
för då måste jag gå och plocka av lite av alla jordgubbar vi har ute i landet innan de blir dåliga.
Det är ju synd, men fan så tråkigt! :P

Har just gjort  en sak, hahah! Mamma kommer inte bli glad alls! :)
50 år fyller damen och jag har skickat in bild och text till tidningen!!  TSs..!
Hon tror att hon ska slippa ALLT, eftersom att vi åkte på 50års semsteter!
Man glöm det :P hihih!
Hoppas jag gjorde rätt och så bara! men det är sånt man märker! :)

Varit en bra dag på jobbet, går så sjukt fort när jag slutar vid 14.00 lixom..
Men ändå lite skönt.. Hinner mer hemma!
som att plocka jordisar tex!

Ska till mamma och äta idag, Emil jobar kväll så då slipper jag äta själv!
Får hem bilen idag med!
E hade hämtat den nu sa han!
Åh, mammas raring!
eller SKIT bil, det är vilket som! :)
Men nu ska de





Kom ihåg mig?







Trackback