Torsdag!

Jobbat som vanligt till ca 16.15.. Blev stressad fram åt slutet.
Hem, äta ngt snabbt, ge hundarna mat, gå med dem, göra mig iordning,åka iväg till urnsättnigen.
Det var enkelt och fint! En mindre cermoni med de närmaste.

När jag kom hem gjorde jag taco paj, eller blev två, en liten och en stor.. Lina kom och avnjöt en bit med mig.
Hon hade bullar med sig som utbyte! :) gottit!
Vi åt, sedan promenerade vi med hundarna, och sedan tog vi bullar och te.
De har just åkt hem, och vi tog en kissrunda.

snabb blogg innan sängen..
Imorgon blir det jobb tillbaka i kalmar stad. Lite segt..! Men nära till Maxi som jag ska besöka efter jobbet. Ska handla hem till tårtorna tills lördag, då Emil o Hero fyller år :)

Sedan hem till honey :)
 Jobb lördag och söndag.
Måndag-söndag Sedan går vi på SEMESTER! :)
Gutt!

Men nu var det sängen ja!

Hejsvejs!





Kom ihåg mig?







Trackback