"unga mödrar"

Tittar du på "Unga mödrar" på Kanal 5?

Det gör jag! Det är Norskt denna säsongen, förra var Dansk.
När kommer den svenska versionen?

Vet flera st bara i min omgivning som skulle vara självklara kandidater...!

Skulle du ställa upp om du blev tillfrågad?

Hittls lägger jag mina röster på den danska delen, Fast vet inte riktigt, för den norska har jag bara sett 5 avsnitt av..
Dansk- de flesta hade ganska grava problem kändes det som. .och var verkligen inte mogna för livet med barn..
Och den Norska där verkar de ändå känna harmoni?! Alltså är det så ? Norka är glada och fitt for fight? Språket är ju GLATT, Det danska är GRÖTIGT...
Inte sant?

Men vem är jag som ska dömma?!
Säger bara vad jag tycker!  :)

Men jag diggar verkligen sådanna dokumentärer alltså, sitter som klistrad!

Och jag tycker alla "unga" mödrar där ute är värda en ROS!


Nu ska jag joina E i sängen, fast han snarkar redan..!Sött!
Ljudboken väntar på mig!
Närmar mig slutet!!


God Natt (!)



Postat av: Sarah

Vid vilken ålder blir man "normal" mamma? Har jag funderat på många gånger :) /s

2009-07-17 @ 05:02:19
URL: http://sasselius.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vid vilken ålder blir man "normal" mamma? Har jag funderat på många gånger :) /s

2009-07-17 @ 05:03:05
URL: http://sasselius.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback