Veckan börjar med en Måndag!

Även denna veckan!

Vaknade,åt frukost, jordgubbar med mjölk o musli.
Promenad och sedan gjorde vi oss iordning.
Åkte ner mot bergkvara hamn där vi bestämde oss för att ta en glass ;) Mysigt, sitta bland alla båtarna i hamnen och mys äta glass, solen sken och det var mkt fint :)
Vi åkte även till lantmännen,där jag köpte massa be ntill grabbarna, emil köpte ngn kratta eller ngt :P

När vi kom hem satte vi igång med det där Jfalsrglthjasdilt####ölkszdh-ldsz## trädgårdslandet igen..
SÅ TRÅKIGT!
Men jag gav upp efter inte så lång tid faktiskt.
Palla?

Jag gick in, eldade, tvättade täcken, städade av och fixade ist!
Mkt roligare för mig och Emil fick tyst i landet!

Nu har vi duschat och jag har promenerat med grabbarna, Emil gör mat.
Idag blir det grillat på menyn :)
Jag-Kyckling,pommes,sallad
E-"en fet biff" :) klyftpotatis

Smaklig måltid!


Pusss!!





Kom ihåg mig?







Trackback