what a Day my friends!

kan man säga! :)
Dagen var spenderats mest på jobbet, men inte helt fel det inte :)
X och hans systrar och jag dro till stan efter lunchen! Trevligt och lite spännande!
Kommer till det snart!
Vi gick på stan och handlade lite saker vi hade på listan.
Sedan åkte vi till coop och skulle fika på kafeet, då just när vi smitter där och smaskar i oss godheterna så hör man en gammal dag som ska köra ut från parkeringen, och typ skoj säger " ojoj, en sån skulle inte ha körkort" Och så
BAM! in i bilen brevid, hon kör in i den så att det ser ut som att bilen flyttar på dig, en bra smäll.. Och sen kör hon vidare.
What?!
Så vi tog på oss detta, skrev en lapp till bilägaren om vad vi sett och reg nr på andra bilen.
La lappen på vindrutan med mitt namn och nummer.
Sedan gick vi och handlade.

När jag kom hem frå jobbet så gick vi en promenad i duggregn, skönt :)
När vi kom in gjorde vi lätt mat, tonfiskröra,sallad,gurka  i baguette! MMmm!
Och mitt i allt, så ringer bilägaren och tackar så mkt för att vi lämnat en lapp, för de förstod inte varför de inte kunde köra med bilen?!
Däcket/sälgen hade blivit tillknucklad så de inte kunde köra bilen.
Jag kommer troligen bli uppringd imorgon av polis då det hela är polisanmält!

Dagens goda Gärning går till oss :)

Ska hoppa i ett skönt kvällsbad har jag tänkt mig, då Emil ska kolla på fotboll, och det är ju inte bara lite trist!
Ska göra hårinpackning och bara slöa :) :)

Vad händer imorgon må tro?
Ledig och allt? hmm..!

Vad ska du göra?

KRAM!

Postat av: JossanKossan

Vad jag ska göra imorgon? Jag ska jobba med adam haha!!

(Vet inte hur man svarar på kommentarer så jag får skriva här)Det gick bra att lägga honom, han somnade så fort han landade på kudden! sweet.



Vi gjorde verkligen något bra idag 8) stolt

2009-07-15 @ 22:34:00
URL: http://josefineansved.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback