Är det inte härligt så säg?

Att det är ljust så länge?
Idag har jag gått 2 underbara promenader med mina hundar!
ena imorse då det var så skönt att bara gå där och va..! Underbart!
Och ena nu ikv, det var lite kallt, men ändå jummet, det var ljust och man hörde djuren runt om oss, det luktar ngt särskillt på kvällarna..! jag älskar det!
:)

Jobbet var ok, skön promenad med Jessica idag! lite regn fick vi på oss, men vi överlevde!

var hemma hos mamma en sväng innan jag åkte hemåt..!
De har köpt en vedeldad bad tunna! :) Åhh, vad mysigt det ska bli! :)

masserade upp E's ben innan han somnade ikv, efter en fotbolls träning är det alltid skönt! :)
- Är det vad som behövs för att jag ska få massage på kvällarna tro? :)


Imorgon ska jag inte ställa ngn klocka, ska gå upp när jag vaknar självmant! men blir typ runt 9, som vanligt antar jag!
kropps klockan vet ju nästan alltid bäst!
Det ändå som är bestämt för imorgon är Handla inför midsommar, och hår fixning med mamma!

Natti alla!





Kom ihåg mig?







Trackback