Fantastiskt skön dag :)

Vaknade efter att ha sovit gott..
Gick ner,  åt frukost,läste tidningen..
E log mot mig och frågade om jag köpt ny kaffe bryggare? :)

Han tog hundarna och jag satte mig i sol/molnen och njöt! :)
Idag var det jag som gjorde maten, blev inmpad över mig själv! emil med tror jag :)
Kyckling och nypotatis, och massa grönsaker i ugnen blandat med potatisen! Såg mkt gott ut!
E tyckte jag var jätte duktig och fick nu sluta säga att jag inte kan laga mat.
Men har inte själv ätit den än :P
För idag på jobbet så åkte vi en runda på stan och vi bestämde oss för en sommar tur till Mc-donken!
Det var gott det med! Mysigt var det!

Jobbet, ja idag har vi haft en riktigt mys dag!
Promenad till stan, fotografering först, sedan belöning i glass form! Mmmm! Uppskattat.
Skön promenad genom stadsparken och runt slottet och lite stensö. Mys!
Sedan hem och snart iväg till stan igen, med andra medlemmar..
Och avslutade med Mc! Mmm! (Markooliio) :) hehe!

så dagen har bara varit så bra! :)

En negativ sak, jag har så jävla ont i nacke/axlar så jag inte vet vad jag ska ta mig till..
Mamma masserade upp miig i typ 30 min, och sedan la på ngn salva.
Ahh, det verker lixom upp i huvudet vissa stunder..
AJ!

solen måste ha tagit igår och dagarna innan dess, är för fasiken brun! :) Lite nöjd är jag!
:)
alltså ingen pepparkaka, men brun lixom ;)
du fattar! :)

Nehe, ska jag göra nu då?
Det är lite trist, E kasnke skulle jobba över länge ikv, Åh!
Tråkigt.. Men jag kommer nog vänta hem honom tror jag allt :) Tråkigt att somna ensam!

Hoppas på en bra dag imorgon med!


A, skönt att du är tillbaka, där du hör hemma!

Hur har din dag varit då?





Kom ihåg mig?







Trackback