God möra God möra!

Hej alla morgon pigga :)

Shit, jag visste inte vad det var som hände eller vart jag var idag när klockan ringde 06.00
Men hajjade galoppen snabbt! Det var bara att gå upp, gå ner och ge hundarna frukost, ta på mig kläder och ge sig ut på promenad!
Det var iof riktigt skönt ute! :) 

sedan blev det frukost för mig, men blä vad jag inte var sugen.. Men så tämkte jag att "Det blir en lång dag Charlotte om du inte äter"  Och så åt jag, men det tog emot.

Nu har jag bäddat sängen, läst tidningen och gjort mig iordning!
8.00 går bilen in mot stan och mötet, sedan ska jag in en snabb sväng till stan för att inhandla 35-års present!
Sedan mot nybro!
*plast bestick
* lotion
*balsam
* Ajax-Flower

aa, typ det!

Får se om jag skirver mer ikv om hur dagen varit..!

Hur se din dag ut då?

 Kram!





Kom ihåg mig?







Trackback