Hunnit mycket idag!

Hann med lite tid i solen..
duschade och gjorde mig iordning och sedan åt vi lunch innan vi drog oss in mot stan.
Hämtade upp syster yster som skulle sällskapa idag!
Lämnade in bilen och sedan åkte vi  med Emil till Bauhause och köpte oss en vattenspridare.
Sedan pussade jag honom hej då och han åkte till jobbet!

Carrolisen och jag tog oss ann IKEA!
hittade inte så mkt, var mest ute efter en orkide' i plast! :)
Hittade en och köpte den! :) Blev jätte fint, den smälte in perfekt!!

Köpte även Emil en ny fin kaffe bryggare! Han vet inget, har ställt upp den så den står där den ska stå, får se när han märker att det inte är den gamla! :)
Den är liknande den vi hade! Svart och rostfri! :) Kul om han inget märker :) hahah!

Middag med familjen like old times :) Krill var kocken! :)
Sedan packade vi badkläder och drog till ån!
Hero var i EXTAS alltså!
Helt galen, hoppade och dök efter Kristoffer och bara tjöt av glädje ;) Mammas plutt!
Men det var lite för kallt för min smak! Men ändå mysigt!
Vi promenerade en sväng innan vi åkte hem mot mig.

Tog en sväng i jordgubbslandet och familjen plockade på sig en hel del ;) Särskillt caroline, fast inte i en hind.. Utan i den kroppsliga hinken :9 Magen!

Dammsög,plockade in tvätten och damsög!
Det är det duktiga jag gjort hemma idag!

Lina vart förbi en sväng på lite fika innan, hon har just åkt hem..
Jag är trötter och väntar in klockan nu så E kommer hem snart!
hoppas han är kaffe sugen :) Fast det är han nog inte när han kommer hem..
Men man kan ju hoppas :)

Kram Kalas Påre'!

Postat av: syster

jag tror jag älskar jordgubbar faktiskt

2009-06-24 @ 22:27:37
URL: http://[email protected]




Kom ihåg mig?







Trackback