Hur ska man hinna med allt innan tiden tar ut sin rätt?

Vet inte hur man ska hinna allt.
Jag vill hinna så mkt, jag vill så mkt.
Jag hinner inte umgås med de jag vill, för man ska jobba, man ska sova och hinna leva där imellan.
Nu på senaste har jag inte hunnit med ngt alls.

Det har varit jätte mkt med familj och det har varit sorg och jobbiga veckor.
Hoppas på bättre tider och att det ska bli bra veckor nu med fint väder och bättre humör!

Så alla ni där ute, jag har inte glömt er!

Jag har bara inte hunnit med mig själv eller hunnit med mitt liv, det har haft maraton med sig självt.
Och det har inte varit ngn kul kan jag säga helt ärligt.


Men jag ska bli bättre, eller bättre vet jag inte. för jag har inte varit dålig.
Har bara prioriterat mig själv för en gångs skull.

Men iaf, hoppas ni förstår vad jag menar!

Jag finns kvar, har bara legat på spar låga ett tag..


Men tankar upp ny energi varje dag då solen skiner! :)






Kom ihåg mig?







Trackback