Idag är det Tisdag

(!)

Sov riktigt gott inatt alltså, riktigt skönt!
Men har ett mysterium alltså, varje morgon när jag vaknar har jag ont i överkäken, typ i 2tänder.. Va fan är detta?
För sedan när jag vaknat och typ kommit upp så är det borta?
Biter jag under natten? Eller vad? Hmm..
E's förklaring är inte sann iaf! :P

Har just lämnat grabbarna hemma hos Krill silli dill! Jag snodde till mig hans dator med :)

Dags för jobb idag igen, sedan imorgon är det jobb, sen är jag "ledig" om jag vill kalla det så..
Innan jobbet imorgon ska E o jag in till stan och handla en slips och se om vi hittar ngt annat vi vill ha..
Sedan är det begravning på Torsdag...
Helgen är ju uppbokad i sthlm.
Så ja, jag jobbar typ jämnt!

Hade hoppats på en fri midsommar, men jobbar dag midsommar och hela helgen efter med, men det är väl bra pengar? Det är så man får se det hela.. Men man kan ha kul ändå! Inte sant!
Helgen efter är jag ledig! Whheeii!!
Då ska jag..
Då ska jag..
Då ska jag...
jaa, hitta på ngt kul :)

Men iaf.. Ha en bra Tisdag! Det ska jag försöka med iaf!

Tjjoo Heej!





Kom ihåg mig?







Trackback