Ingen rubrik helt enkelt!

Nej, inte nu..

Jag gjorde mat tills e kom hem, God sallad och spagetti och köttfärssås! Gott!
Sedan gick vi en promenad innan jag skulle iväg till Lina på te o fika!
Var trevligt, som vanligt!!!!!

När jag kom hem var E's familj här, större delen av dem iaf!
De har just åkt hem, och jag funderar på en kvälls macka och sedan sängen?
E ska lägga sig o läsa nu för att försöka varva ner och bli trött.. Jag med kasnke? Jag har en jäkligt bra bok på sängbordet som väntar!
Och jag har en låång dag framför mig imorgon.. Så det är nog en bra ide!

Ha en bra kväll och en bra Torsdag! :)

Postat av: Sarah

Men hallå???! Du kan ju inte skriva att du läser en bra bok utan att nämna vilken??? Vilket sätt!!!

2009-06-03 @ 20:11:54
URL: http://sasselius.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback