Mys em o kväll!

Började med att bada med Manne i massor! I hans pool som var som ett sjörövar skepp :)
Det var varmt vatten så det var riktiigt gutt alltså, skolen sken och allt var på topp!
Vi var hajar som jagade varandra!
Sedan kom lilla Mattis i en stund, men han huttrade snabbt..

Promenad, fika..
Sedan massa lek :)

emil kom och det var dags att börja med maten! :)
Grillat är gott!
Efterrätt är gott! :)
Mattis skickade sin tallrik med vaniljsås! :)
Ska be om de bilderna så ska ni få se..

Manne somnade i marias knä under efterrätten, helt slut pojken!
:)

Åkte hem, var lite duktig..
Vek massa massa tvätt, la i en ny maskin..
Plockade iordning och sorterade i frysarna.. Ska slänga bort lite imorgon, då vi har tunn tömmning på mån.
promenad med grabbarna och eldar gör jag med, känner för att ta en varm och skön dusch, sedan gå till sängs!
Känner att solen har tagit idag, det spänner i annsiktet och på axlarna!

Hur har din dag varit då?
KRAM!

Postat av: Josefin Sennbrink

ja...kroppen gör inte som jag vill och det har blivit sämre sen i skolan tyvärr, men å andra sidan sover jag ju inte så mycket nu för tiden som jag gjorde då....så det kanske inte är så lustigt ;)



Jag blir så impad av allt du har för dig! Själv gör jag ingenting just nu i förhoppning att jag blir bättre snart om jag ingenting rör ;) Fast mian tjejer kommer idag och vi ska grilla...så det blir skoj...



Ha en skön dag!

2009-06-28 @ 10:13:28
URL: http://www.nogg.se/osofin




Kom ihåg mig?







Trackback