Saft bestyr!

En fantastisk kväll på jobbet, mys i stugan och god mat på bryggan :)
Mkt trevligt!

När jag kom hem så tog jag tag i räkningarna så att man har det gjort..
Skönt att veta vad man har och inte menar jag..
Eller vad tycker du?


Fick besked om  bilen idag, runt 6200kr kommer kalaset att gå på!
JAG ÄLSKAR MIG BIL J*VEL :)

Men vad gör man? Det är bara att hosta upp dem, *host host*

Saft kalas, kan vi ha imorgon.. Vi har saft på G nu!
Luktar jordgubb/rabarber i hela huset :)
Gott det ska bli ;)

Imorgon är det frukost bjudning hos svärföräldrarna! Det är lite mys på det alltså :)
Senare under dagen ska vi iväg igen, på en annan bjudning!
Manne,Mattis,Maria o Johan ska vi till! Var så länge sen!
Ska bli kul!
Badkläder ska med, pool att bada i ;) haha! Säkert en liten plutt för ungarna, men Manne ville att "hanhott ska bada" :)
(Hanhott = Charlotte)

Nehe, dags att fortsätta med saften!


Pusss!

Postat av: Josefin Sennbrink

Vad kul! Du är så duktig Charlotte! Värta husmor och allt!

Ha en skön dag för jag antar att ni har lika underbart väder som vi uppe i norr ;)



KRAM

2009-06-27 @ 11:00:29
URL: http://www.nogg.se/osofin




Kom ihåg mig?







Trackback