Slav under städmanin...




Slav under städmanin..

Har jag varit idag under 3 timmar!
Började plocka upp här och var, plockade och donade, våtdammade alla förnserhyllor och plockade ledsna blad på blommorna.
gjorde badrummen och köket grundligt.
Dammsög och till sist så torkade jag golven med mitt nya AJAX-Liljikonvalj!
Luktar så gott här hemma!
:)

Var på mötet med jobbet idag jue, gick bra..

Inväntade att stan skulle öppna vid 10.00.
Gick en runda på baronen, men hittade inget jag var särskillt sugen pp alls..
Gick ner på stan! Hittade 2 st tröjor, jätte fina!
En till E och en tills hans bror som fyller år på Lördag, så vi ska på kalas!
Hittade även en söt sak till gudsonen! :)

En blå ruffsig söt nalle! Med rosett runt halsen, och på magen kunde man sätta en namnskyllt!
Så sött!
Så den ska han få på Lördag! :)

Var en sväng i nybro med..
Köpte på mig lite body lotion och balsam bla.
Lite plastbestick och snack's till festen!



Vi har just ätit mat, grillat! Gott!
Gjorde en jätte god sallad! Jag har kommit in i lök stadiet nu!
Har aldrig gillat lök innan, men ack så jävla gott det är i salladen!
Mmm! :)


Det har just börjat regna som fan, och jag som hade tänkt att klippa lite gräs vid brevlådan och vägen, men det
Verkar jag inte kunns nu..
Men men, jag överlever! har redan varit duktig idag!

Jaja, promenad snart i regnet! Fast det är lite mysigt faktiskt!

Funderar på att ta mig ett bad sen!
Skönt! :)






Kom ihåg mig?







Trackback