Snyggt va?

Visst har jag en duktig kompis? :)
A är bäst på detta :) Se så fint jag har fått det nu!!
TACK TACK! :)


Dagen har varit ok! Varit ute i solen och fixat i landet och hållt på, ja jag har haft jord under naglarna och jag HATAR det!
Burrrrrrrr såå äckligt det är!

Vi grillade och åt gott, sedan åkte jag till mamma och Emil iväg på match.
Jag hjälpte lillebror med lite tester!
Sedan promenad, och sen tvättade jag bilen! (med krills hjälp) Så nu kan jag tjecka av det med!
Sedan gick jag och lillasyster och köpte jordgubar som vi fikade på den! Gott! Det känns att sommaren är här! :)

Nu är jag hemma, och är konstigt nog trött.. Vet inte vad det är för fel på mig. Jag sover mkt och bra.. Men ändå så jävla trött..
Sjukt?!
Vad är felet lixom??

Jaja, kanske ska göra lite te och sätta mig vid tv:n ihopp om att det är ngt bra?
Ska nog det!

Ha en bra kväll alla!

KRAM!

Postat av: Theresa

Åh, superfint har du fått det =)

2009-06-03 @ 18:49:08
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie




Kom ihåg mig?







Trackback