Tänkvärt, läste lite gamla inlägg.. gillar detta starkt!

Den riktiga du?

Fick en fråga..
 vem är den riktiga du?
Du verkar ha så många olika "dagsformer" så vem är den riktiga Charlotte?


Den riktiga charlotte?! Jaa, ska försöka berätta det, men en fråga till alla er, Har inte ni olika "dagsformer" skulle det vara fel med att ha det? Man kan ju inte känna sig likadant alla dagar? Hjälp?

Charlotte Schygge 22år gammal.
Sambo med Emil sedan 5år tillbaka, men tillsammans  sedan snart 6år! Mitt livs kärlek!
Vi har snart bott i vårt nya hus i 1år, 1:a maj är det 1år sedan vi sov första natten i huset! Vi håller på att Styla upp huset till "vårt" projektet just nu är gästtoa och hall!
Vi har två hundar, de svarta monsterna Hero & Herkules!

Jag jobbar som personlig assistent, åt en pojke som är 6år.
Jobbar mkt kväll.. Inte de roligaste tider, men ett jobb är ett jobb!

Lägger mkt tid på mina hundar, promenader och bus!
Försöker hitta tillbaka till min musik! Vill att inperationen ska hitta tillbaka till mig sen flytten.
Tror att det har att göra med att det är mkt annat som gäller nu, men en dag hoppas jag att jag finner den igen!

hur jag är?! Oftast glad, ganska barnslig,nära till skratt och mkt pysslig!
Envis till 1000, vet bäst :) vill alla väl, tar oftas andras behov framför mina egna!
Hellre ge än få... Gillar Chocklad! ;) Är inne i en "städmani" fas....

Olika dagsformer hoppas jag alla har, för de som inte har det tror jag lever sitt liv på rutin och inte på känsla.

Äsch, tror det var jag.. Eller kanske iaf lite av vad du var nyfiken på.. Om inte, så synd! För detta är nog jag!







Kom ihåg mig?







Trackback