Varm dag!

Men det har ändå varit guttiit!
Det har bränt lite på benen när jag suttit i solen!

Promenader har vi tagit idag, för att få lite luft tillskott! Blir så varmt i lgh:n.
kollat in en liten bebis valp med! såå sööt! :)

Nu har jag lagt i en tvätt som jag hade tänkt hänga upp imorgon bitti, när solen går upp!
Men hinner kanske hänga upp den redan idag! Sådant man märker!

Annars är allt som vanligt tror jag..
Lämna in bilen imorgon och gå en svänga på stan med lilla syster! :)
Myspys!

Ledig imorgon så blir en lugn dag förhoppningsvis med massa gos sol! ;)
Tog sån där bra olja från mamma idag, men glöööömde den så klart.. Grr.. Irriterande!

Vet inte vad jag ska göra nu, kolla det dagliga på nätet sen då?
hmm.. sånt man märker.. E kommer inte förens sent.. :(

Pussssssss så läänge!





Kom ihåg mig?







Trackback