Blir såå trött

Varför ska det vara massa nya saker som man inte kan bara för att man köpt hus? What?
Fastighets dekleration, jag menar.. What? Aja, vi har nog fått lite utrett men mkt återstår! And i hate it! Va fan är det bra för?
Fast det vet jag, men måste allt som har med "braiga och viktiga" saker vara så jävla svår ifyllda och komplicerade? va fan skriv så att man fattar?

I dag har jag hunnit med en del tycker jag..
Vaknade och eldade som vanigt, promenerade och städade, också som vanligt tycker jag..
Sedan åkte jag över till A med familj ;) Fika och prat!!!

Hem och promenera med alla mina grabbar, sedan när vi kom in började vi dra tapeter från badrum & hall!
Bye bye fulingar till tapter, brinn som FAN i pannan , hahah moahahha! :)

Sedan var det dags för middag.. Stek, potatis och sås (!) Gott!
Vi åkte sedan till E's föräldrar på kaffe för att få lite hjälp med papperna.. Vi får hoppas att vi får till skiten...

Är egentligen ganska trött, Borde börja varva ner lite och försöka släppa allt som stör min hjärna!
Jobb imorgon 14-20.. Hoppas jag får sova imorgon och att inte hero väcker mig så fort E har åkt till jobbet, vilket han har gjort denna V. Så jävla irriterande!

 Charlotte säger: -Nä fy... Ska gå ner, lite Te kanske?
Charlotte svarar: - Ja tack, det vore gott!
Charlotte säger: -Kom så går vi!









Kom ihåg mig?







Trackback