Coop and I

Ja det är faktiskt en fördel när man jobbar kväll, gällande handling!
För på kvällarna jämnfört med efter jobbet då man jobbar dag så är det jag och max 10 andra (kvällstid)
Jag och minimun 100 till (Dagtid)
Så det är både enkelt och trivsamt att gå och bara välja o vraka på allt i affären, ingen som knuffar undan din vagn för att den är ivägen för mjölken eller vid tandborstarna! I like it!

Så ja ni förståratt jag har handlat ikv! Hämtat hundarna hos mamma och gissa vad jag gör nu?
Eldar :) My life you know! Och idag fick vi hem ett JÄTTE lass med ved! ( Jippiie!!!! )  Det är iof jätte bra med ved och jag som bara älskar att elda, men FAN så tråkigt att lassa in veden i förådet! GAH! Men som mamma säger "det kostar att ligga på topp" Så säger hon alltid när jag klagar eller tycker si eller så gällande att vara husägare :P Tsss..!!!


Skulle vart ledig imorgon, men det blir jobb.. 7- Max 18 .
X har blivit sjuk så måste hoppa in!

Så imrogon blir det upp tidigt och iväg o jobba. Kvällen blir nog lugn antar jag... E jobbar sista kvällen för veckan! Mys!
Fredag är bokad! Mamma o jag IKEA, Emil o jag Bio, Hero, Herkules o jag Promenad :) Tss..!
Nä, men det blir nog en bra fredag för mig!!! Det gillar vi!

Hoppas du har haft en bra dag och får en imorgon med! Det är du värd!


Postat av: Jossan

Ja...jag har ju ingen erfarenhet om att vara husägare, men har fattat att det är ett större beslut än vad man tror. Bäst att tänka efter först tror jag...Hur skulle jag egentligen orka? Men ni verkar ha det så himla fint! Vad duktig du är! (ni är!) Kram

2009-03-19 @ 08:54:43
URL: http://www.nogg.se/osofin




Kom ihåg mig?







Trackback