Dagens pinsamma!

Japp, 8.30 börjar Hero skälla rösten av sig! Och jag rusar ner i min fina morgon rock, håret vet jag inte hur de tvar och jag var typ vinlig med hjärtat i halsen!
Öppnar dörren och där står en ganska ung elektriker och ställer en del frågor.. Shit..
aaa, hej.. Aa, den ligger dör borta.. aaa.. tack hej...

Sen såg jag honom gå till sin bil, så då varvade jag ner från min hemska väckning och drack lite vatten och gav hundarna frukost, gick upp och la mig på sängen lixom bara för att vakna till.. Då knackar det igen, och baletten är igång!
Hero skäller värre denna gången.. rusar ner igen, håret likadant och morgonrocken på!

Hej, igen -Sa han...
hej hej..
Jag hittar inte rätt, är det verkligen er elmätare där?
Jaa, ? Eller det kanske är H's du vill ha?
Jaa, kanske det? Vet du vart den ligger..?
Mm, ska bara ta på mig lite kläder så kommer jag!
Tack!

Sprang upp, snabbringde E för att kolla så jag verkligen visste vart den låg, och drog på mig kläder och gick ut. Piss kallt oxå!
Så gick vi där och letade, hittade den inte först men till slut så!

Han tackade för sig och för all hjälp!
Mm, visst! Hej hej ..!

Åh, pust och stön.. Idag skulle jag sova så länge jag kunde utan alarm eller ngt, Glöm och dröm!

jaja, då blev det en tidig uppstigning idag med, fast det var ganska ok.
Blev en skön promenad och frukost och sedan läste jag tidningen och nu har jag kollat mailen och lite sånt. .Funderar på vad jag ska göra nu?!
Vid 14 ska jag vara i stan och möta upp E iaf.
Aja, får se vad dagen har att bjuda på!





Kom ihåg mig?







Trackback