Flitiga jag idag :)

Kom upp tidigt och det var riktigt skönt!
Åt smootie till frukost och sedan var det låång promenad med Hero & Herkules! Skönt i luften, lite sol som tittade fram men ändå kallt! Mys pys!
När vi kom hem var det dags att hämta ved, så har eldat på bra idag med:) Såå duktig inte sant :P
 
Men jag har även tvättat och städat min/vår bil! Phuu vilket jobb!
1½timme höll jag på!
Så här blev resultatet!  :)





Grabbarna häll mig sällskap hela tiden ;9
De njuter verkligen av att man är ute och de bara kan ligga och gotta sig i solen och lukta på alla dofter i från luften! Så söta så man döör :) Mina bebisar det!

Har ätit lunch nu, och nu ska jag kolla alla dagens bloggar och senare kommer honey boney hem! :)

Vad gör du idag?

































Postat av: Andrea-den sjuke

Jag ligger i min soffa och tycker synd om mig själv! Ska kanske ligga i soffan hela dagen! Ska i alla fall fixa daimtårta till älsklingen i födelsedags present!

2009-03-10 @ 13:17:52
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback