Fy satan i gatan...

Blir det aldrig klart?
Alltså är det bara jag som bestämmer sig för att städa när det regnar och är piss väder ute?
Plus att du ska ha kalas dagen efter :P Tss..
Men det jag ville komma fram till var, du börjar plocka i ett rum,sen är du typ nästan klar, då går iaf jag över till nästa och bara gör en sak typ, sen går jag och gör klart det rummet jag höll på med! knäppt.. Men alla har väl sina knep?!
Hur är du när du städar?
Har hållt på sen 9 tiden, och jag har ändå inte damsugit o torkat holvet än, Gah!
Fast ska inte göra det förens borden och stolarna kommit!
Min musik idag som har spelats under mina städ timmar är Melodifestivalen 2009, inte alla utan bara mina favvisar!
Och Eril Hassle :) Good music make you day ! :)

Det typ regn/snöar ute, Emil är iväg på fotboll just nu, när han kommer hem är det matförberedelser som gäller..
Måste fixa mina stackars naglar, de mår inte bra av att vara blötlagda hela tiden med massa medel på, usch, ser inte så fina ut just nu.. Måste ta tag i det ikv! Annars blir jag tokig!

Ska gå ner till tvättstugan och hänga upp en tvätt, sedan är diskmaskien klar hör jag nu! Eller hör inget så det betyder att den är klar :)
Åh! bara massa städ snack!
Kanske kommer mer senare idag eller ikv!
Ha en bra dag alla! :)

This is me :) Om det ändå kunde vara så bra!





Kom ihåg mig?







Trackback