Lediga dagar är inte lugna..

Inte här iaf! :)

Vaknade run 9idag, gick upp, eldade :) sedan gick jag en promenad med mina grabbar som vanligt!
Hem och duschade och åt frukost!
Sedan iväg och hämtade upp lillebro och lämnade hundarna hos "katten" - Det är hos mam´ma, men säger man katten så gäller det mammas katt Mulle som hundarna älskar och han älskar dem ;) Så de bara älskar att åka dit :)

Iväg til stan, hämta upp lillasyster yster och iväg till polisen. Dags för pass!
Gick bra, fast Carolisen fick inte göra sitt utan intyg från mamma o pappa.. så hon får vänta ett tag!
Men krill och jag är klara! Hämtas på Tisdag! TAckar Tackar polisen ;)

Iväg och käkade lunch! Mc-donkan blev det idag! Alla åt gott :) :)
Träffade på Rebban oxå!

In på coop en sväng, hittade lite godis :P Eller hur carro? :) Och lite nödvändigheter!
Fördriva tiden, ja tack! Iväg till mammas jobb och hälsa på och bjuda runt p lite godis ;) Och vara artig och hälsa på folk ;) *Skäms* hahaha!! :) Men godis är gott!!!!

Mötte upp Emil på Bauhouse, (Stavas?) Jag,Caroline och Emil tog en runda och kollade upp lite handaft och kranar som ska inhandlas imorgon!
Drog sedan in till stan och kollad tapeter! Shit pommes frittes!
Sitter här med tapetprover och dör av fundering alltså.. Varför ska det finnas så mkt att välja på, sedan kommer det passa? hmm, hur ser denna ut, GAH!




Iaf, väl hemma från stan så satte vi oss ner och kollade tapeter och försökte se det framför oss :) haha!
Emil åkte på träning och jag gick ut med hundarna!
Sedan attackerade jag veden i källaren och staplade den i lådor i olika stolekar!  Jag är Fan så Jävla Bra! Så det så!
Nu är kärran fri och imorgon ska vi hämta nytt köksbord och stolar! Inte hel nytt med nytt för oss!! Tack kusinfis :)
Hoppas det kommer passa, men det är sånt man märker!

Har lagat mat, fiks,potatismos och paprika sås! Gott!
Så nu är jag mätt och belåten! :)

Andra Avenyn ikv alla! :)
Whheei!

Kommer kanske mer ikv!

Pussss!





Kom ihåg mig?







Trackback