Lediga Onsdagen blev full!

Ja, lyckas alltid få mkt att göra, komma hem sent och vara helt slut när kvällen kommer..!
Men hinner man inte det när man jobbar så måste man ju när man är ledig, eller hur?

Blev iväg in till stan och jag besällde tapeterna som vi valt ut! :)
Åkte och mötte upp  E, vi inhandlade mitt nya handfat som jag valt ut :) Såå fint!
Vi kollade på golv, vi trodde vi visste vad vi ville ha, och hade bestämt oss. Men gick tomhänta där ifrån! En annan dag! Vi hinner! och man ska vara överräns med! haha, går inte att ha halva halva där inte! Hur skulle det se ut må tro?

Vi avnöj faktiskt årets första "köp" glass i stan, jag tog en Sandwich och E en Lakris puck! Vi åt glassen i strålande solsken med lite fina snöflingor i :9 Mys det! hahaha!

Åkte ut till Trekanten och hämtade vårt nya bord som vi fått!
Jag diggar det, E säger att det är lite för stort! Men det struntar jag i, för jag gillar det och tills vi köper ett annat ska det står där det står!
La dit lite påskpynt (2kycklingar i riset) och en påskduk och mina 2fina porslin kycklingar! GLAD PÅSK på er :) Tss..!
Så här ser det ut, Mattan passade vi på att slänga i tvätten, så den är ej med på bild...
    


Men borde gå till sängs snart, men har ingen bok att läsa, lästeut den här om kvällen.. Ah, måste fixa en ny!
Men sängen var det ja!
See you!

 





Kom ihåg mig?







Trackback