Min tisdag

Har varit bra faktiskt.. Helt ok dag på jobbet, dock ngt som fick mig att se negativt.. Men jag hoppas att det kommer lösa sig så att jag faktiskt kan vara nöjd. Ja, hoppas kan man ju. Man är ju inte mer än anställd...

Hann att se emil en stund innan han åkt till jobbet! :) Sista veckan nu!
Planerar mina inköp för morgon dagen! Mkt blir det men så är det när det är massa folk :) Trevligt ska det bli!

Funderade på att gå ner och elda men jag kom fram till att "ne, orkar inte och det är ok temp i tankarna så jag gör det imorgon istället !"
Roliga funderingar man har :P Blir nog så när man måste elda, det finns alltid i huvudet :P Tss..!

Men i af, är ledig imorgon och det är stan som gäller! Ska få upp mannen ihuset och sen bär det av!
Some shopping madame ;)

Dags för ost och tomat macka!





Kom ihåg mig?







Trackback