Nervös idag tror jag

Jo, det känns lite så.. Blir så mkt i helgen och så mkt som jag tar på mig. Men jag klarar det, är inte det.. bara den där nervösa känslan, du vet vad jag menar?

Fast det kommer nog bli rätt skoj ändå, X storebror är hemma och vi ska se på let's dance och så, och det är lite skönt att inte vara helt ensam också, faktiskt! Det är ju inte hemma för mig, så det är skönt att det är det för J och X!

Eldar gör jag nu också, och ni bara " vaa? Eldar hon? har vi aldrig läst innan.. Trode inte ho nkunde :P" hahaha!
Jojomensan, klart jag eldar! :)
Har varit på promenad i regnet, så trist.. Så hundarna ligger i källaren och torkar! De gillar inte regn de heller, för då blir man visad till källaren ;(  Men de är nog torra snart, och då får de komma upp så klart!

Tapeterna har nog kommit, de hade ringt när jag var ute, så Emil ska åka och hämta dem efter jobbet idag..
Who knows, har han tapetserat när jag kommer hem på söndag? Det är frågan.. Fast det är nog ganska mkt att göra innan han kan det tror jag.. Fast jag vet inte... Sånt jag märker på söndag!

Nehe, bäst och packa övernattningsväskan nu då!
Sedan lite hem till gården 
 promenad och sedan jobb!

Finns på mobilen om det är ngt!

See yoouu!!!!!!





Kom ihåg mig?







Trackback