Sönder stressad på min lediga dag!

Det är jag i ett nötskal!
Dagen har varit fullspäckad! till tusen!
Upp och göra alla sysslor runt 9 tiden.. Vid 11 skulle jag få upp mannen ihuset! Gick hyffsat!
Iväg och in till stan. Handla och handla, och så handlade vi!
Det var lite där och lite där, sen skulle vi dit och sa jag att vi handlade? :P
Citygross,potatisboden,netto,coop,plantagen,& sen ett hemligt ställe!
Så när vi var klara var det bara att åka hem och se till att vi hade fått med oss allt! och det viktigaste att vi inte glöm ngt!
Och jag har kollat om om om igen, och tomme fan, än så länge har vi inte glömt ngt :)
Duktiga oss!
Duktiga mig som följer mina listor så bra :)

Hem o packade upp allt, började elda, och började med maten! Blev tacos idag! alltid gott! :)
Nu har jag och hundarn varit på en skön regning avsvalkande promenad! Phu! pusta ut lite och så.. !
Kalaset är på Söndag och är redan stressad!
Tog på mig allt för att få det som jag ville! Så har mig själv att skylla lite med, men det ska bli bra! för jag har koll!
Jag har koll!

Ska slå in lite paket nu ikv med..
vi har köpt massa fröer idag med, vadå vårkänslor? :)
Vi har redan sått massa fröer med! så hoppas på en fin vår och massa blomster och häftiga saker till sommaren ;)
Med vi menar jag E! :P

Men i alla fall, imorgon jobb som vanligt..
15-20
Fredag 14-20 Sedan barnvakt åt kusinerna!
Lördag och söndag Ledig! :) Skönt eller vadå?

Vi höres imorgon hörni!







Kom ihåg mig?







Trackback