Städa=Terapi?

I sådanna fall har jag billig terapi!
Igår kände jag mig ganska dålig som inte städat på 1dag, och igår hann jag inte och orkade inte.. Så jag beslutade mig för att inte göra det.  ( Ibland om jag inte känner att jag hunnit eller orkat, så gör jag det in på natten för att ha det gjort och för att kunna sova med gott samvetet, störd I know!)
därför var jag tvungen att göra det idag.
Grejen är den att jag mår bra av att städa, känner mig duktig och sen blir det fint! Så ja, tror att städningen är min terapi!

Iaf, Emil åkte tidigt idag till matchen, och jag sov en stund till.. Gick upp och gick en skön underbar promenad med mina killar ;) Som badade fast att de inte fick, men Fan så lyckliga de var :) Och då blir man glad :)
Så de har fått ligga ute och torka i solen nu! Fast det ser ut som de njuter! Jag gav de ett varsitt grisöra med, är ju lördag idag :)

Har eldat, hängt ut mattan som Emil la i tvätten i morse, har hängt ut våra sängkläder på vädring! och har korsdrag i huset så att det ska luftas ut! Luktar så gott med luft :)

Snart kommer massa folk hit! Alltid trevligt!
Det är Vedteamet, Mamma,Sverrir,Caroline,Kristoffer och Manne
Sedan är det mätarteamet/svärföräldrarna Bosse och Marie som ska hjälpa oss med fastighetesdeklerationen. Tråk!

Så ska väl gå ner och dricka lite vatten jag känner mig törstig!

Filmen igår, Gran Torino - Se den! As bra! :) Mysig och bra kväll! :)
Jag älskar dig!






Kom ihåg mig?







Trackback