Åh, några timmar kvar..

det kliar i fingrarna då jag vet att kalaset börjar kl 12. Åh.. vill också vara med från början, men livet vill inte alltid som jag :(

Kl 17 slutar jag och sen är det raka vägen till Manne plutten älskade gudsonen som blir 3 år :) Stora killen!!

Sovit ok inatt, men gud vad jag längtar till min/vår egna säng!
Ska bli så skönt att sova ordentligt!

såå, hmm.. mm jobbar då till 17 som sagt, sedan kalas, sedan hem till alla mina pojkar!
Lägga in en vitt tvätt med massa shorts och kjolar till resan! För på TORSDAG åker vi :)
WWhheeii!! :) :)


Emil har hakat upp sig på en båt han vill ha, jag har inte sjölv kollat på den än, men får väl göra det..
och kännner jag oss riktigt bra, så kommer Herr emil och Fru charlotte bli med båt snart :)
Om jag tillåter förståss!
Sånt vi märker!

Hörs senare ikv, då jag är hemma! :)





Kom ihåg mig?







Trackback