De sista förberedelserna

Är alltid de värsta!
Man kollar om om om om om igen om man lagt ner det och en gång till för säkerhetens skull! :) Iaf jag!
haha!

Sovit bra inatt, men har inte haft ngt frukost behov än..
ringde gänget som ska med, Caroline hade också lite pirr och ont i mangen ;) Tjejer :)


Håller på att fixa lite med bankkorten och så nu, sedan ska jag slänga på mig lite kläder för att sen åka till Viktor!
E's lille bror som ska ha hundarna i veckan!

Så har packat alla deras saker nu, vet att de kommer ha det jätte bra där :) Känns skönt!
Men kan ändå inte sluta tänka på saker... Jag vet att de har koll och så.. Men ngt är ju alltid i vägen iom att "Jag kan bäst" Så blir det lite jobbigt.. Men jag ska sluta tänka så!
De kommer ha det jätte bra!
:)

Så, nu är det dags för mig att sätta lite fart!

Vi hörs om en vecka alla! :)
Önska mig en trevlig semster vetja :)

KRAM KRAM!

Postat av: Sarah

Haha du är precis som jag när vi lämnar Z hos svärmor :D Matte o Husse VET alltid bäst så är det bara :)

Och du? Man har alltid glömt något :)



Trevlig semester :)

2009-05-07 @ 12:00:58
URL: http://sasselius.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback