Jag är slut

Mentalt och fysiskt.

Jag har hållt igång hela dagen.
Gräsklippning och pul ute, sedan promenad med mamma o sverrir, när de hade åkt hem så började jag städa.
Mitt i tog jag en paus och pratade med Maria. Det var länge sen nu... Ska bli kul att ses!
Sedan satte jag igång igen och städade klart.

Nu när allt är klart kliar det i fingrarna, "vad ska jag göra nu"? Måste göra ngt....
Kollade över räkningarna och plockade lite i papperna...
Ska sätta mig nu och betala dem så att vi har det gjort..

Sedan får jag väl försöka sätta mig i soffan, kanske ett fotbad? Är helt slut i hela kroppen, det kanske skulle göra gott?


Över till banken nu, så jag får det gjort...
Imorgon är det jobb igen, 8-obestämd tid. Får se hur dagen blir...

Ha en bra Torsdag alla!

Postat av: Jossan

Du håller på du! Jisses vad du jobbar mycket! Glöm inte att vila lite också ;)

Men vad otroligt duktig du är! KRAM

2009-05-28 @ 10:23:38




Kom ihåg mig?







Trackback