Löördag!


Började med att jag fick sova ut, riktigt skönt!
När jag kom upp så började jag med en liten ostadig frukost, lite melon, men var inte sugen på ngt annat... Sedan gick vi en promenad med alla hundarna och sedan gjorde vi oss klara för att vi skulle åka och handla täclkbark, då fick vi ioväntat besök :) Men ack så trevligt!
Emils bror med familj, vår lilla gudson kom och mös med oss!! Så stor han har gått och blivit!
Så vi fikade på bullar och kaffe innan vi begav oss och inhandlade ett antal säckar bark!


Sötisen :)




Efter att vi inhandlat barken så åkte vi och köpte oss en varsin glass och lite gottit tills ikv!  :)
Vi bestämde sedan med mamma och sverrir att det var grillning ikv!
Jag åkte sen till A med familj och var där ett tag :)
När jag sen kom hem var det dags för maten!
Emil är ju inte bara snygg :) Han är duktigt på att göra mat min man! :)








 Wok på grillen :) En höjadre!


  Smaklig måltid ;) Och till efterrätt så blev det Glasholms Jordgubbar med socker och mjölk!

Efter att allt lagt sig i magen så gick vi en prommis!

Snart dags för lite kvälls mys tror jag!
Kanske sätter vi oss på altanen och tänder en eld i mitt nya "bål" verk!
Ni ska få se bilder om den kommer i verk ikv!

Men så här ser det ut i växthuset nu iaf, under uppbyggnad!
        

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Postat av: Andrea

Och vi tycker om dig! Det vet du, tjejen!

2009-05-31 @ 08:58:04
URL: http://icycold.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback