Beställd!

Tapeten till nedervången/tv-rummet är nu på ingång!
Vi gick in i affären,kollade några minuter, eftersom att vi redan visste vad vi ville ha..
Vi tog fram rullen vi tittat på, letade upp den i boken och gick och bokade den! :)
Känns skönt, dock känns inte prislappen lika skön :/

Det är nästan som ordspråket : vill man vara fin får man lida pin, fast i detta fallet ; Vill du ha det fint, ta fram stora plånboken!
Livet ä hårt! :P

Just städat av och bytt lakan i sängen! Då kommer det bli som underbart att lägga sig ikv! Mm, nästan så jag ser fram emot det, släta och väldoftande kuddar ;) Mys! :)

Ska torka golven nere nu med, sen är det middag för hundarna och mig med kanske? hmm, tål att tänkas på.
Sen blir det nog promenad och eldniing.
E hade som önskan att jag skulle måla panelen i hallen 1ggn ikv, åh.. Blir väl så illa tvungen.. :P
Vet dock inte när jag ska ta in det.
Hoppas Lovis kommer förbi senare med! Lite kvälls te och prat! :)

Trevligt att ha dig så nära ;)

Återkommer .. .. .. ..






Kom ihåg mig?







Trackback