Glass och bokning!

Emil kom hem i bra tid förut, han gjorde klart såsen till maten och vi åt middag.
Gick ok att äta, hade inte varit sugen på ngt alls under dagen, men lite redig mat satt där det skulle.
Var dock inte det skönaste jag svalt, men det var skönt i magen.

Han hade ju lovat hem glass till mig!
Och det satt som skeden i handen! plus att han hade köpt lite chockliladsås med :) Ddet var både gott och bra för halsen tror jag!  :)

Mia,jag ska ta mig tid! Känner mig lite lite bättre redan ikv faksitk.. Men vet att jag inte är helt kry, men gör inget jobbigt eller så alls ikv, och blir nog en lugn dag imorgon på jobbet med..
 ;)

Fast jag har inte tid ni vet, med att liggga i en V med förkylning.. Men jag ska ta och kurera mig så jag slipper det här med tid snacket :P 


Bokade iaf Sthlm biljetterna just..
Så blir en helg till i storstaden för mig!

Nu är det eldning på schemat och sedan soffan! :)
Där jag har legat HELA dagen, så nu ikv har jag fan ont i ryggen..
Grrr...


Puss Och Ett Hostigt Hej Då!

 & mjölk kan nog med stå på menyn ikv!

syster- Det är smaskens med pepparkakor! ;) Ät några så kanske du blir snäller till jul :)
*Smack* Puuusssss!

Postat av: caroline

nej dem vi hade hemma var inte alls goda:( då är degen tusen gånger bättre! jag är redan snälllll:D

2009-11-18 @ 06:02:36
URL: http://carolineschygge.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback