Ingen Rubrik Helt Enkelt.

Nej, vet inte vad jag skulle sätta som rubrik.. Så det struntade vi i!

Åt 3 goa pannkakor med sylt och lite glass, sen 2 klementiner!
Gottit!
Alltså, när jag är i full gång med saker att göra så glömmer jag bort att äta,dricka och andas typ, inte så bra...

som sagt, är en mästare på att göra massa saker samtidigt, och ändå få det jävligt bra!

- Stekte pannkakor
-Pratade med mamma i tele
- Gjorde äppelkakans smet
- Skalade äppeln
- Blandade och in i ugnen

Jo, allt gjordes samtidigt!
Många gärn i elden :)

Kvälls promenaden är gjord, nu sitter jag och försöker få ihop en fotbok till mamma i julis, men det vill sig inte som jag vill.
Helt plötsligt när jag har markerat typ hälften av bildern, så markeras alla.. och då är det för många bilder, så då måste man börja om från början, oc hhar gjort det nu 3gånger, gör det bara inte en gång till.
syster får komma och hjälpa mig!
Får rent ut sagt hjärnblödning på att.....
Grr..

Lovisa kommer snart, då ska det fikas på äppelkaka! Gott :)
Tända ljus och te, det ingår !!

Nu har E köpt min advents stjärna som jag bad honom om!
Galant! :)

Skrev jag förut att bilen gick igenom?
klart den gjorde.. Min pärla jue :)






Ha en bra kväll alla, sen är det de desperata hemma fruarna!  :) Det gillas!

Pusssss







Kom ihåg mig?







Trackback