Inte kollat på klockan en enda gång idag..

Efter att ha hämtat en kebab ätande pojek i stan inatt så sov iaf jag till tio ca..
Sedan gick jag upp och det var dags för frukost.
E tog hundarna och sen gjorde vi oss iordning för att åka till stan för att inhandla oss glashyllor till mitt lilla projekt!
Vi kollade Baouhouse(stavas?) men det var inte riktigt vad jag sökte, tog en snabb sväng på Rusta, en lite rolig affär.. Köpte en julkula med belysning till vårt sovrum nu till jul!
Sen en snabbis på Jysk, där vi kanske såg vår nya hall möbel? hmm... Tål att tänkas på!
Sen belv det då Ikea, där jag köpte mig en  ny kudde och så köpte vi då våra hyllor!
Många pengar senare och 5 hyllor med oss hem tog jag en Ikea-korv och E tog två Ikea.pizzor!
Vi var klara för att åka hem, fast inte rikgit, vi åkte om en affär till och köpte en bok till E's pappa Bosse!

Körde hem,plockade upp Viktor som skulle åt samma håll!
Hem,packa upp och dammsuga, för grabbarna hade haft en "hårtappar fest" medans vi var i stan!
:) heeh!
Sen kom Bo,Viktor,och två hundar.
E o Bo började jobba med att sätta upp handfatet som nu är på plats och jag och V gick med hundarna.
Fika sedan och sen åt jag och E kroppisar! till och med jag åt! det var gott idag faktiskt, som vår lilla kusin skulle sagt!

Efter maten satte vi fart, då jag intalat mig att detta skulle vara klart innan söndag's natt!

Vi började med att mäta ut vart hyllorna skulle sitta, mätte och började skruva fast dem i ena väggen som var spånplatta,gick snabbt och bra... 3 hyllor där! Smack!

Sen var det dags att sätta upp tapeten,som blev ett rent helvete!
Tandagnissel och fula ord.. Men tillslut så!
Blev hur coolt som helst!
Är så jävla nöjd!

Efter tapeten var det 2hyllor kvar som skulle upp, fast denna gången i en betong vägg!
Lite mer jobba denna gång! Men min man klarar ju allt! :) En stjärna! <3

Hyllorna på plats,tapeten lika så, en ny lampa skulle nu instaleras och sättas på plats!
Tog en liten stund även det!

Men nu sitter allt som bara den!
Och så jävla snyggt då!

Oohhhhhh!! ÄR SÅ NÖJD!

Titta själva.....





   





     
RESULTATET BLEV:







 



Vad tycker ni?


Nu är det sängen som gäller!
En låång arbets vecka framför oss!

Puss och hej, en glad tjej! :)

Postat av: Maria

Jättefint ju Lottis. Riktigt mysigt helt i min smak massa glas och fint ljus! Kram kram

2009-11-08 @ 23:56:00
Postat av: mig

fan vad fint det blev. bra jobbat av oss alla ;)

2009-11-09 @ 05:49:35
URL: http://carolineschygge.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback